ОКРЪЖЕН СЪД - ПЛОВДИВ
Република България
15 декември 2022
Съгласно заповед № РД 219/14.12.2022 г. на административния ръководител на Окръжен съд – Пловдив, с цел осигуряване възможност на съдебните служители да извършат инвентаризация на делата, за времето от 03.01.2023 г. до 12.01.2023 г. включително, съдебните деловодства ще работят с граждани от 9.00 ч. до 11.00 ч. от 16.00 ч. до 17.00 ч. Непроменено остава работното време на служба „Регистратура” и деловодство „Досъдебни производства”. Удостоверенията за наличие/липса на производство по несъстоятелност и удостоверенията за актуално състояние ще се получават в служба „Регистратура”, стая № 108, ет. 1.
3 октомври 2022
Намалено работно време на съдебните деловодства с граждани на 07 октомври 2022 г. (петък)
17 август 2022
23 юни 2022
Съобщение съгласно заповед № РД 104/22.06.2022 г. на административния ръководител на Окръжен съд – Пловдив
21 юни 2022
Инвентаризация на делата и изготвяне на статистическите отчети, за времето от 01.07.2022 г. до 11.07.2022 г.
С оглед осигуряване възможност на съдебните служители да извършват инвентаризация на дела и изготвяне на статистически отчети на основание чл. 86 от ЗСВ и чл. 93, ал. 2 и 3 от ПАС, е издадена заповед № РД 99/21.06.2022г.
20 юни 2022
СЪОБЩЕНИЕ ДО КАНДИДАТИТЕ, НЕСПЕЧЕЛИЛИ ПРИКЛЮЧИЛИТЕ КОНКУРСНИ ПРОЦЕДУРИ ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА СЪДЕБНИ СЛУЖИТЕЛИ.
12 април 2022
Протокол, относно провеждане на конкурс за назначаване на "Съдебен помощник"
Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.