C C C C A+ A A- X

Инвентаризация

Дата на публикуване 17 юни 2024 Последна редакция 17 юни 2024 Съобщения Отпечатай

Съгласно заповед № РД 82/17.06.2024 г. на административния ръководител на Окръжен съд – Пловдив, с цел осигуряване възможност на съдебните служители да извършат инвентаризация на делата и изготвят статистическите отчети, за времето от 01.07.2024 г. до 10.07.2024 г. включително, съдебните деловодства ще работят с граждани

от 9.00  ч.  до 11.00 ч. и

от 16.00 ч. до 17.00 ч.

Непроменено остава работното време на служба „Регистратура”, деловодство „Досъдебни производства” и адвокатска стая.

Удостоверенията за наличие/липса на производство по несъстоятелност и удостоверенията за актуално състояние ще се получават в служба „Регистратура”, стая № 108, ет. 1.

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация