C C C C A+ A A- X

Инвентаризация на дела и променено работно време на съдебните деловодства

Дата на публикуване 17 декември 2021 Последна редакция 17 декември 2021 Съобщения Отпечатай

Съгласно заповед № РД 183/17.12.2021 г. на административния ръководител на Окръжен съд – Пловдив, с цел осигуряване възможност на съдебните служители да извършат инвентаризация на делата, за времето от 04.01.2022 г. до 12.01.2022 г. включително, съдебните деловодства ще работят с граждани

от 9.00   ч.  до  11.00 ч. и от 16.00 ч.  до  17.00 ч.

Непроменено остава работното време на служба „Регистратура” и деловодство „Досъдебни производства”.

Удостоверенията за наличие/липса на заведени дела за несъстоятелност и удостоверенията за актуално състояние ще се получават в служба „Регистратура”, стая №108, ет. 1.

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация